Jak správně pracovat s facebookovým profilem? Jak oslovovat klienty a na které sítě se zaměřit? Jak nastavit procesy napříč komunikací a zefektivnit tak sales proces, aniž byste potřebovali velký tým lidí? A zda se vám vyplatí využít sílu influencerů? Na to získali odpovědi účastníci Social Sales Summitu, který se uskutečnil 10. října 2019 v Praze.

Pusťte si krátkou VIDEO-OCHUTNÁVKU ze Social Sales Summitu 10.10.2019

Jedné z největších konferencí tohoto roku zaměřené na prodej na sociálních sítích, Social Sales Summitu v Praze, se zúčastnilo přes 400 podnikatelů, marketérů a zástupců agentur, kteří využili příležitost načerpat energii, zkušenosti a informace o nových trendech. Všechna vystoupení byla protkaná jasným cílem. Ukázat, jak začít na sociálních sítích začít skutečně prodávat.

Ivan Petrův z rapidně rostoucího Brašnářství Tlustý, Kateřina Fišerová z firmy Smartemailing, David Kolář, CEO Business Laboratory s.r.o., realitní makléř Martin Lípa, nebo jedna z TOP influencerek Eva Šedivá. Tito a další řečníci na svých zkušenostech ukázali cestu, jak získávat na sociálních sítích tisíce zákazníků.

 

 

SOCIAL TWIST – Rozhovor s organizátorem akce Tomášem Mužíkem

Nejen jedním z řečníků, ale především organizátorem celé akce byl Tomáš Mužík ze Social Sprinters, který představil projekt Tvoje Krabička. Značku, kterou před rokem ještě nikdo neznal, a dnes má za sebou přes 2 miliony tržeb. 

Před pár dny jsme s ním natočili rozhovor, kde nám také prozradil, že po zážitku na konferenci v Americe se pustil ještě do dalšího veledíla. Během pouhých čtyř měsíců sepsal více než 150 stránek top případových studií SocialSprinters, které jejich klientům vydělaly mnohdy i miliony. We workbooku s těmito případovými studiemi popisuje, jak uvést do praxe v jakékoliv firmě rovnici revolučního nástroje SocialTwist.

 

ON-LINE TRÉNINK ZDARMA už jen pár dní!

Workbook je součástí nového 6-ti měsíčního kurzu PRODEJ NA PRVNÍM MÍSTĚ Intensive, který je omezen jen pro 500 účastníků a těm pomůže implementovat Social Twist právě do jejich firmy. Kurz se bude spouštět za pár dní a cena celého kurzu včetně know-how v podobě případových studií, workbooku, konzultací a implementace, nestojí ani 20 tisíc korun.

Pokud však chcete znát 5 KROKŮ, jak skutečně začít prodávat na sociálních sítích, už nyní, Tomáš Mužík spustil pro podnikatele ON-LINE TRÉNINK, který je zcela zdarma. A to si prostě nikdo z nás, kdo chceme na sociálních sítích získávat klienty, nemůže nechat ujít :). On-line trénink však potrvá už jen pár dní. Tak hurá do toho.